Thursday, March 7, 2013

Markedsundersøkelsen er i gang!

Markedsundersøkelsen er sendt ut og vi har allerede fått inn mange svar! Takk til alle som deltar!

Etter mye lesing og veiledning rundt markedsundersøkelsen kunne vi endelig i går trykke ned knappen og sende ut undersøkelsen. Data vi samler inn vil bli svært viktig for utformingen av appen. Det må sies at markedsundersøkelse er veldig spennende, fordi vi får samlet inn myeverdifulle meninger om apper og deling av penger med andre.


Neste steg blir nå å dra ut for å møte mennesker på gata og skoler. Vi vil også gjennomføre denne undersøkelsen ute blant folk for å nå flere aldersgrupper. Vi planlegger å gjennomføre dette neste uke. Vi håper været blir like bra da som idag!

Fra vår arbeidsplass, måtte været holde seg til neste uke, noe det antageligvis ikke gjør.

Vi syns utsendingen av markedsundersøkelsen var et viktig mål og måtte feire dette igår. Vi bestemte oss derfor å ta teammøte hjemme hos Stian. Vi spilte vri åtter med chips. Etterfulgt av femtito-plukk-opp. Uansett, vi feiret. Vi koste oss veldig mye med å se hvor mange som svarte!

Vi var glade over tallet på deltagere som økte.


Vi gleder oss til å fortsette undersøkelsen neste uke og analysere svarene! Vi ønsker igjen å takke alle som har deltatt. Hvis du ikke har deltatt, men ønsker dette er vi svært takknemlig! 

Følg denne linken for å svare: http://goo.gl/2pj1T





1 comment: