Etter hard jobbing til 03.00 natten til 27.05 leverte vi inn bacheloren til trykking.
Wednesday, May 29, 2013
Wednesday, May 22, 2013
Friday, May 10, 2013
It's friday, friday!
Fun, fun, fun! Ingen tvil om at det er fredag når Rebecca Black skjærer i ørene!
Vi sitter forøvrig å skriver mye. Akkurat nå jobber vi iherdig med design- og arkitekturdokumentasjon. Dette er et dokument hvor vi beskriver alt vi har gjort designmessig med Divid. Det er mye vi har gjort og derfor mye som skal skrives.
Vi begynner å innse at det snart er frist. Hele prosjektet skal leveres og være ferdig 27.mai og vi har fortsatt mye å gjøre, men vi gleder oss stort. Det er bare en måte å beskrive hvordan tiden går. Slik som Rebecca beskriver det: "Yesterday was thursday, tooo-o-oday is friday, tomorrow is saturday and sunday comes afterwaaards". Dagene går altså.
Her er treaten til dere som også har like mye fredagsfølelse som oss! You're welcome!
Lik oss gjerne på Facebook for flere oppdateringer. Trykk på liker-knappen til høyre!
God helg!
Vi sitter forøvrig å skriver mye. Akkurat nå jobber vi iherdig med design- og arkitekturdokumentasjon. Dette er et dokument hvor vi beskriver alt vi har gjort designmessig med Divid. Det er mye vi har gjort og derfor mye som skal skrives.
![]() |
| Dennis og Robert jobber mens de hører Friday av Rebecca Black for niende gang. |
![]() |
| Noen lurte på hvordan Dennis keeps on going med nettsiden? |
Her er treaten til dere som også har like mye fredagsfølelse som oss! You're welcome!
Lik oss gjerne på Facebook for flere oppdateringer. Trykk på liker-knappen til høyre!
God helg!
Tuesday, May 7, 2013
Kom mai du skjønne... eh
Vi trodde ikke våre egne øyne da vi kom til mai, men som vi sier i trøndelag - "dæven døtte som tia flyg i godt lag!".
For mai kom som julekvelden på kjerringa... Ok, nok av dette. Uansett er det ikke lenge igjen før vi er ferdig med bacheloren. Vi har store mengder jobb igjen å gjøre og ethvert tastetrykk skal dokumenteres. Slikt blir det mye arbeid av.
Vi fikk inn ett spørsmål fra en av våre lesere forrige uke om hvordan det ser ut når vi jobber (Ok, vi fikk ikke noe spørsmål, men la oss late som at noen lurte på det)... Og det vil vi gladelig vise dere! Så se her:
For mai kom som julekvelden på kjerringa... Ok, nok av dette. Uansett er det ikke lenge igjen før vi er ferdig med bacheloren. Vi har store mengder jobb igjen å gjøre og ethvert tastetrykk skal dokumenteres. Slikt blir det mye arbeid av.
Vi fikk inn ett spørsmål fra en av våre lesere forrige uke om hvordan det ser ut når vi jobber (Ok, vi fikk ikke noe spørsmål, men la oss late som at noen lurte på det)... Og det vil vi gladelig vise dere! Så se her:
![]() |
| Legg forøvrig merke til Windows Graphics Programming boka som sikkert har vært til bedre nytte tidligere |
![]() |
| Franske Nytelser på Trondheim Torg har merket en økning i salget |
![]() |
| Den skremmende veggen. Det er med både sorg og glede vi streker over når dagen er over. |
Subscribe to:
Posts (Atom)




