For mai kom som julekvelden på kjerringa... Ok, nok av dette. Uansett er det ikke lenge igjen før vi er ferdig med bacheloren. Vi har store mengder jobb igjen å gjøre og ethvert tastetrykk skal dokumenteres. Slikt blir det mye arbeid av.
Vi fikk inn ett spørsmål fra en av våre lesere forrige uke om hvordan det ser ut når vi jobber (Ok, vi fikk ikke noe spørsmål, men la oss late som at noen lurte på det)... Og det vil vi gladelig vise dere! Så se her:
![]() |
| Legg forøvrig merke til Windows Graphics Programming boka som sikkert har vært til bedre nytte tidligere |
![]() |
| Franske Nytelser på Trondheim Torg har merket en økning i salget |
![]() |
| Den skremmende veggen. Det er med både sorg og glede vi streker over når dagen er over. |



No comments:
Post a Comment