Tuesday, April 23, 2013

Divid får et ansikt!

Hittil har ikke Divid sett ut. Bokstavelig talt har det ikke vært noe å se... inntil nå!

Vi gjør det enkelt å greit og viser ett bilde av forsiden og ett av dashbordet. Kanskje får dere se mer senere. Her er de!


Slik ser forsiden ut akkurat nå.

Dette er dashbordet hvor man får oversikt over prosjektene, status total og siste aktiviteter.

Vi vil forhåpentligvis vise mer, men vi må holde litt tilbake og heller pirre dere litt i mellomtiden inntil vi er ferdig.



No comments:

Post a Comment