Saturday, April 6, 2013

Mentor og forretningsplan

Det kan vel mildt sies at vi har hatt noen travle uker med mye arbeid... Og mer skal det bli!

Til dere som har besøkt bloggen hver morgen før vg.no; Beklager lite oppdateringer! Den siste tiden har vi skrevet ferdig et utkast av forretningsplanen og det har vært en veldig lærerik prosess. Vi fikk vår egen mentor gjennom venturecup i starten av mars, Inge Hovd Gangås fra Investinor. Vi var så heldig at vi fikk et møte med Inge 18 mars for å diskutere resultat av markedsundersøkelsen og annet relevant rundt tjenesten Divid.  Dette var et møte vi var svært fornøyd med da vi fikk god input på resultatene fra markedsundersøkelsen og veiledning rundt hvem som faktisk er målgruppen for tjenesten Divid.





Det sies at man skal skrive en del forretningsplaner før man får teket på det. Dette er en sannhet uten modifikasjoner. Vi leverte vår forretningsplan til VentureCup 4 april og til vår veileder Tor Atle. Vi har allerede fått feedback fra veileder og er godt i gang med å revidere forretningsplanen som forøvrig er et levende dokument.

Vi ønsker å rette en takk til Inge Hovd Gangås for gode råd og veiledning som mentor i VentureCup.


No comments:

Post a Comment