Friday, May 10, 2013

It's friday, friday!

Fun, fun, fun! Ingen tvil om at det er fredag når Rebecca Black skjærer i ørene!

Vi sitter forøvrig å skriver mye. Akkurat nå jobber vi iherdig med design- og arkitekturdokumentasjon. Dette er et dokument hvor vi beskriver alt vi har gjort designmessig med Divid. Det er mye vi har gjort og derfor mye som skal skrives.

Dennis og Robert jobber mens de hører Friday av Rebecca Black for niende gang.
Vi begynner å innse at det snart er frist. Hele prosjektet skal leveres og være ferdig 27.mai og vi har fortsatt mye å gjøre, men vi gleder oss stort. Det er bare en måte å beskrive hvordan tiden går. Slik som Rebecca beskriver det: "Yesterday was thursday, tooo-o-oday is friday, tomorrow is saturday and sunday comes afterwaaards". Dagene går altså.


Noen lurte på hvordan Dennis keeps on going med nettsiden?

Her er treaten til dere som også har like mye fredagsfølelse som oss! You're welcome!



Lik oss gjerne på Facebook for flere oppdateringer. Trykk på liker-knappen til høyre!

God helg!

No comments:

Post a Comment