Vi sitter forøvrig å skriver mye. Akkurat nå jobber vi iherdig med design- og arkitekturdokumentasjon. Dette er et dokument hvor vi beskriver alt vi har gjort designmessig med Divid. Det er mye vi har gjort og derfor mye som skal skrives.
![]() |
| Dennis og Robert jobber mens de hører Friday av Rebecca Black for niende gang. |
![]() |
| Noen lurte på hvordan Dennis keeps on going med nettsiden? |
Her er treaten til dere som også har like mye fredagsfølelse som oss! You're welcome!
Lik oss gjerne på Facebook for flere oppdateringer. Trykk på liker-knappen til høyre!
God helg!


No comments:
Post a Comment